det handlar om begynnelse

ALLA VILL VETA VÅRA SÅNGER ELLER HUR ?:O :O :O
trodde väl det!!

Karro vi är här och vi kan inte rimma på det där.
Det rimmar ändå vi är coola som få.
skolan den är ny, vi är inte här för att sy.
Vi är skolans nya piltar, vi vill inte bära kiltar.
Den skrev Rebecca och några ;) döööktigt xD

Allt är en cirkel.
Början för någon är slutet för nån annan.
Men slutet för någon kan också va en början.
Den skrev jag och några, shit vad avanserat :P

Livet, de största miraklet och mysteriet.
Man kan åstadkomma vad som helst med sitt liv.
Du får förutsättningarna men vad du gör av dem är upp till dig.
Alla som får en början, var rädd om den för alla har inte en chans att få det.
Den skrev Ebru och några :P

Ur kaos skapades jorden, det betyder ju att kaos var begynnelsen.
iaf jordens begynnelse.
Den skrev emma och några tror jag :P

I början var jag så ensam vilsen och livrädd. allt var stort och läskigt, jag kände inte nån.
Hjärtat slog hårt och snabbt.
Den skrev Jesper kumlin och massa gitarrister :P
( JÄVLAR VA BRA MUSIK I BAKRUNDEN!!! ) :D

och sist men inte minst!

Slutet på något är början på nåt nytt.
det skrev johanna och några :P

nu vet ni:D



Kommentarer
Postat av: Cutebutdeadly

Vad hade ni för tema?:P

2008-08-25 @ 21:40:46
URL: http://cutebutdeadly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0