italien 2008

badvakt

ITALIEN, minnen för livet.
ville inte åka hem, vill vara kvar. saknar stranden.
saknar allt med det. till och med att ligga tre och trängas i en dubbelsäng.
att få damp på sin lillasyster som har FÖR mkt energi. att diska, leta kläder i vårat stökiga rum.
att leka james bond och klättra över grinden när ingen vaknade av klockan.
när alla killar sjöng Maria Maaaria. pussarna på kinderna som jag hatade :P
när dom frågade om man kunde "shopashopa",
jag saknar Glassen,solen,stranden och Speciellt min Badvakt.!
och jag får inte ut den där jäveln ur mitt huvud!
stjärnorna,kyssarna,leendet OKEJ jag vart lite förälskad ;P
but its over now...
bara en jävligt fin resa som jag skulle göra allt för att få igen.
och sälskapet var så jävla underbart ni är Bäst!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0