sry ^^

Tio första:
Första bästa kompis: Josephine typ
Första bil: har aldrig haft en egen.
Första kärlek: riktig? Jonathan
Första djur: Pepsi <3
Första semester: först norge och finland och skit, men solsemester var i femman.
Första jobb: Har inget, har aldrig haft ;)
Första köpta skiva: haha kmr jag inte ihåg ;)
Första piercing: Har inge :)
Första konsert: ojdå.. jag vet inte ;)

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Rom och Cola, Italien<3
Senaste bilfärd: igår, hem från skavsta.
Senaste filmen du såg: young people fucking. Sämst!
Senaste ringda telefonsamtal: Mamma
Senaste bubbelbadet: ojdå, länge sen tydligen ;P
Senaste spelade cd: typ någon som var i italien, annabell och dom spelade tror jag ;P
Senaste kyss: min badvakt<3
Senaste gången du grät: grät? Har inte gråtit riktigt på år, men släpte en tår. Jobbigt att åka hem.
Senaste måltiden: frukost för ett tag sen :)

Åtta "har du någonsin":
Dejtat en av dina bästa kompisar: jo det kan man nog säga.
Blivit raggad av en bra kompis flickvän/pojkvän: jo.
Blivit kär vid första ögonkastet: kär? Men jävligt förälskad. Nu ?
Fastnat med blicken i någons urringning: haha har jag säkert :P
Fått ditt hjärta krossat: Jo.
Haft ett one night stand: Japp
Sagt att du älskar någon utan att mena det: när jag var yngre kanske.


Kommentarer
Postat av: http://kaptenklanning.blogg.se

Besök gärna vår blogg. Glöm inte att kommentera :)

2008-08-01 @ 10:26:18
URL: http://kaptenklanning.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var gärna med och tävla om sexprylar i min blogg!

2008-08-01 @ 10:28:31
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0