typ ah

usch vad jag tkr synd om mig själv, och amanda.
det är synd om oss. killar svävar på moln. dom slipper mens :O
och inte nog med det dom slipper föda barnen också... vad fan gör dom egentligen?
jo dom är med på det roliga, köper en pizza och håller tjejen i handen och typ "jag har jätte ont i magen... åt nog för mkt pizza nu igen." asså ni fattar dom gör ju ingenting ffs :P
killar är typ skit iaf x)

jag sitter hemma hos min pappa just nu.
jag är trött, mår illa, har ont i huvudet, sover typ.
denise sover. hon puttade ut mig ur madrassen.
ungjävlar borde ha stryck!

idag är det onsdag. ingenting händer typ? inte vad jag vet x)


ANDERSSON LEVER :O
jag såg det med mina egna ögon igår.
hon lever :D men drygjävel lever :) <333

jag vill ha frukost.
jag fyller om en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0