<'3



när du sover kan jag sitta och titta på dig hur länge som helst och inse hur glad jag är att du har kommit till.
att du är MIN syster.
när vi sitter i soffan och kollar film kan jag få tårar i ögonen för jag älskar ögonblicket.
varje sekund med dig är underbar, även om jag kanske inte visar det.
för jag älskar dig över allting annat på denna jord.
Simone Bark Bagari<3

är det någon som bryr sig om familjen är det väl jag?
som om du har brytt dig? det har tagit mer än 11 år för dig att fatta att du faktigst har fler barn än ett.
du ska bara vara tyst.

Kommentarer
Postat av: simone :)

tack dsm!!<3:** älskar dig så himla mycket!;* maria<3 saknar dig så himla mycket!!!:):*<3

2012-10-29 @ 17:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0