ensamhet

här sitter jag i min ensamhet.
helt för mig själv, i min systers lägenhet.
medans hon är och lär sig nya grejer. sitter jag här och lär mig ingenting :P
jo... en sak :D johanna lärde mig :) ^^
jaja, johanna åker nu... till Ingela. det kanske inte säger alla så mkt. men till sälen.
till ingenting!!! fuck sälen skulle jag kunna säga. men då pratar jag för mig själv. så vi hoppar det :D
elr inge vi. utan JAG för jag är helt själv.!

johanna åkte nu, ingen johanna på msn.
jesper är ute och leker, ingen jesper på msn.
amanda,kajsa,linda,denise alla männsikor vart håller ni hus?
kom in på msn? and make my day plz (a'
bara svenne inne. ah ni fattar :P BOOORING :P
haha nerrå :) vi skickar smilesar :P ja har inga typ:P
TYCK SYND OM MIG :)

Umeå är en otroligt fucking underbar stad. ja ska packa mina vänner och flytta hit:)
komsi komsi :D ni kmr inte ångra er ;)

ja knarkar vatten,tidningar och kate voegele ;)
ja är helt hööög, not. det funkar inte :O SÄMST!!

ja skriver om ingenting. ne nu ska ja sitta i min ensamhet och göra teeest ;)
hejhoppgummisnopp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0