johanna <3

johanna<3


tre skillnader mellan dig och din bästavän:
- Hon är roligare ;P
- Hon är vältränad, snygg!!
- Hon är blygare när det kmr vill vissa saker och tvärtom annars ;)

fem likheter mellan dig och din bästavän:
- att vi inte tänker utan tar vad tillfället ger. Tar konsekvenserna senare.
- båda är HELT galna :P
- båda älskar godis :P
- killberoende skulle man nog kunna kalla oss båda :P
- att vi aldrig kan bråka med varandra? :)


Vad hade din bästavän valt?
solsemester / vintersemester: solsemester skulle jag tro, men hon skulle nog inte ha något emot en vinterresa heller ;)
öl / cider : cider
rock / ballader : ballader
lunar / bilddagboken : bilddagboken!
britney spears / christina aguilera : britneys gamla låtar, tror inte hon lyssnar så mkt på aguilera ;)
myskväll / fest: fest, beror helt på humöret ofc

sex frågor om er:
Hur träffades ni första gången? I trean när hon hälsade på. Rosta skolan.
Hur många år har ni varit bästavänner? 5 år ;)
Älskar ni varandra? absolut :)

Vad är ert starkaste minne? Sälen, festerna, stadsparken. Finns en hel del och mer blir det med all säkerhet ;) ( italien )

Vad brukar ni göra? Tråka,spela monkeyspelet, vara oseriösa, :)

är ni vänner om 10 år? Hm.. jag vill verkligen tro det. Men vi får se ;) vi kan ju hoppas. <3 vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan dig ;P
Har ni nån gång kysst varandra? med alkohol i kroppen har det hänt.
Skulle du kunna tänka dig och vara tillsammans med honom/henne? Skulle nog kännas väldigt väldigt dumt eftersom ingen av oss är varken bi elr homo ;)

Skulle du kunna bo med honom/henne? Haha, ja tror vi skulle klara det utmärkt. Bor ju typ hos henne nu, men faaaan va det skulle se ut ;)

Har ni bråkat rejält nån gång? Det har vart några riktiga bråk. Men konstigt nog så blir vi alltid sams typ "ah men ha ett bra liv!" sen nästa dag ringer man " ah men ska vi ses då? ;) " haha vi är sämst helt enkelt :)

Är han/hon verkligen din bästa vän? Nej jag gjorde det här testet iaf, idioter! Jo hon är en av dom bästa jag vet<3


Johanna Pettersson<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0