Känn dig en aning saknad.

jag saknar micaela.
vi har bråkat som fan, tjaffsat över ingenting.
slagits,skrikit,gråtit men ändå :P
hon har alltid varit här. och efter nästan 16 år med en person så saknar man faktigst den trotts allt det där.
jag har ingen att kolla på vänner med, ingen att skratta med åt mina dåliga skämt.
och nu kan jag inte skylla på att det är hennes fel att det är stökigt i mitt rum ( fast jag gör det ändå :D )
nu finns det ingen som tar disken med mamma, ingen som sköter tvätten.
med andra ord jag saknar dig mica.


Kommentarer
Postat av: Cutebutdeadly

Naaw, tack maria! saknar dig med.

2008-07-06 @ 11:32:52
URL: http://cutebutdeadly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0