sär karusell!

eskilstuna djurpark!
fantomens hem, min nya idol!
men nu är det inte det jag ska skriva om
JAG SKA KLAGA!!!


jo, jetson elr vad den där bergochdalbanan hette.
den ser rätt läskig ut, känn dig GRUND lurad!
den sög, den tog bilder, vi sög :D
det fanns typ 5 karuseller på hela stället.
vilket betydde att typ alla ville åka den ofc.
så vi stod i kö i ca 40 min.
ah då kanske ni tänker, jävlar vilken kö och det var det inte.
utan att det fanns bara en vagn dom körde på den där. och på en vagn fick det bara plats tre personer i.
och karusellen tog runt 2 min, så det tog LÅNGTID!
sen var det våran tur, urgullig som jobbade där :P
hihi, skönast var han också! haha.
ah, JAG KLAGAR FÖR ATT JAG SPENDERADE AS LÄNGE DÄR!


amanda igår, fan va jag kmr sakna min brud :(<3
JÄTTE MYCKET! usch, jätte länge utan henne <333
två och en halv vecka :O

Kommentarer
Postat av: AMANDAAAAAAAAAAa

usch ja :/ hallå i telefonen hela tiden <3

2008-07-16 @ 13:52:14
URL: http://aamandas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0