småttochgottomingenting :)

italien göra, hela dagen :) mental förberedning elr något liknande.
för varje dag så blir jag mindre peppad ^^ känns bra det här :P
ja kmr vända på flygplatsen. kommer komma på hur mkt ja kmr sakna det svenska vattnet i kranarna.
men sen kmr ja komma på att det är SOL i italien, så kommer det hålla på så jag går fram och tillbaka tills jag missat flyget. så jag får sitta med mitt jävla svenska vatten och dricka :D
oh yeah, nerrå :D ja ser vattnet,sanden och alla bruna människor framför mig och så POFF vill jag åka :D


johanna har två likadana bikinisar. fast ena är brun och den andra svart. det tkr ja är lite OMOGET!
då kan man ju bara ta den svarta och typ trycka ner den i lera och så POFF är den brun? :S ist för att lägga 200 på en ny liksom. ah så tkr ja och det är ett fritt land. någon mer än ja som tkr så ? :)

nu tror jag att jag ska sitta på youtube och typ kolla junovideosarna :P  bara för ja hänger på amanda och diggar det till TUSEN. så kan johanna sitta där och trycka ner den. HA KUL FÖR DIG SJÄLV!

thats it, pappa ringde idag.
- ja tänkte att vi kan åka till eskilstuna imorgon :)
- JAAAAAAA! äntligen :D
- bra, då får du se tigrar.
- öh? jag åker dit för att träffa fantomen ofc ?:S

vrf annars åker man till ett zoo ?:S förstår inte. FANTOMEN HÄR KMR JAG! ge mig en stämpel (a'

Kommentarer
Postat av: AMANDAAAAAAAAAAa

juno hjärta.

eskilstuna imorgon? ;o

2008-07-14 @ 21:33:12
URL: http://aamandas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0