testnöörd ja men visst ;)

Fyller du inte i det här kommer du hamna i någon sorts flygolycka:

Jag har varit i:



[x] Stockholm

[x] Uppsala

[x] Örebro

[x] Göteborg

[x] Malmö

[ ] Helsingborg

[ ] Jönköping

[x] Västerås

[x] Umeå




Länder jag har varit i:


[ ] USA

[ ]Grekland

[x]Lettland

[ ] Litauen

[x] Italien (snart har jag det :P )

[ ] Frankrike

[ ] Island

[ ] Irland

[ ] Malta

[ ]Spanien

[ ] Nederländerna

[ ] Egypten

[ ] Thailand

[ ] Estland

[ ] Portugal

[x] Cypern

[ ] Belgien

[x] Storbritannien

[ ] Österrike

[ ]Tyskland

[ ] Ungern

[ ] Turkiet

[x] Finland

[x] Norge

[x] Danmark

[ ] Nigeria

[ ] Mexico

[ ] Australien

[ ] Tjeckien

[x] Mer länder


Jag har suttit i en bil:


[ ] Aldrig

[ ] Några gånger

[x] Många gånger

[ ] varje dag



Jag har åkt buss:



[ ]Aldrig

[ ] Några gånger

[x] Många gånger

[ ] varje dag



Jag har flugit:



[ ]Mindre än 5 gånger

[x] Mer än 5 gånger

[ ] Mindre än 10 gånger

[x] Mer än 10 gånger

När du ser detta måste du göra det

1.Hånglat i mer än 30 minuter? - haha klart man har ?:P
2.Sovit i en annans säng? jo det har också hänt ;)
3.Hånglat på en bio? - nej inte hånglat ;) orka bio ^^
4.Hånglat i skogen? - aopp
6.Sovit naken? - aopp
8.Kört över hastighetsgränsen? - Nej ;)
9.Målat om ditt rum? nej ja tror inte det ;)
10.Dansat framför en spegel? - Japp ;)
11.Fått hicka? - ofc, drick upp och ner. Riktigt roligt ;)
12.Dumpat någon? - japp
13.Hoppat i en bil med folk du just träffat? - japp ;) har ju vart i tunisien :P
14.Varit i slagsmål? - nej.
15.Smugit ut ur ditt hus? - nej ;)
16.Haft känslor för någon som inte känt det samma? - Ja
17.Blivit arresterad? - nej
18.Hånglat med en främling? - jo det har hänt.
19.Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar? - nej jag tror inte det.
20.Varit förälskad i en granne? Nje, men han var riktigt snygg ;)
21.Struntat i skolan för att göra något roligare? - ja

22.Sovit i samma säng som någon av det andra könet? - jo det har hänt.
23.Sett någon död? - nej inte person. Men djur.
24.Varit utomlands? - ja
25.Kysst en bild? - nej inte vad jag kommer ihåg. Isf bara pussat.
26.Sovit till tre? - neej ;)

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till 10 och skriv första meningen i det sms:et.
4. Gör så på varje fråga.

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen?
haha då är du också det alltså (: <3

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
ja det är klart jag gör (:

Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
så du menar att den där jag köpte var förliten :O

Vilker sms blev du mest berörd av?
sover du?

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
okej. Jag syftade på om du inte åkte dit upp med någon du kände. Duktig du är flicka lilla. puss

Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
visst är jag duktig ?:D vem kommer våldta dig ?:O

Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
okej. Och du vill absolut inte göra någonting med honom mer eller ? Puss puss

Vad vill du höra mest av allt?
ingen aning :P men fråga ist så du vet om du hinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0