allt och inget :P

jag är hemma Igen! Wiee, kära örebro<3

idag kmr ja nog skriva en massa skit :P ba så alla vet, ni behöver ju inte ödsla era Dyrbara tider :D
ingen som kmr tvinga er iaf, och om dom gjorde det vore ju det också onödigt:D
jag är jätte trött därför skriver jag ingenting :P
mitt huvud är HELT borta mina vänner:P jobbigt läge :)

Igår  skulle ja ta ett tåg kl. 10.02.
går upp halv sju för mica skulle jobba.
vi kmr dit strax efter 8. hämtade biljetterna ;)
sen går jag till bussarna och tänkte sitta i solen och vänta. då är ALLA bussar inställda.
dom där jävla idioterna strejkar!! (så alla bussar i länstraffiken var också inställda) fatta läget liksom :P KAOS!
och dom skulle typ dra i gång allt igen när dom fick som dom ville ofc. så det skulle dröja drygt en vecka.
ah, antingen försöker jag komma till sundsvall på något annat sätt elr ge upp.
så jag gick till den där jävla tågstationen igen. skulle till infon :P då står det VI HAR FLYTTAT TILL SKOLGATAN.
och en karta och långt åt helvete har don FLYTTAT. jaha... ringde pappa som fick damp :P
iaf. så ja fick gå hem till micaela igen. ( har jag sagt att det är ca 3-4 km dit ? ) så jag var DÖD!
så jag sov några timmar sen fixade pappa och mamma ett nattåg till mig hem kl.8.
så ja ba YES! sova. fan va nice.
det blev inte så kan jag säga. ja var inte ensam i det där rummet. 5 till.
sen tappar jag min mobil! hej PANIK:P hahaha.
med andra ord jag sov ingenting inatt och gick upp kl. 6. Yey;)  det tar emot lite faktigst ;)

orkar inte skriva om massa kärleksproblem :P det blir FÖR mkt ^^
det överröser jag på kajsa elr johanna tror jag, var berädda x)


ne nu har jag inte tid längre, jag och amanda ska gå och kidnappa solen.
jag ska sätta upp den i taket i mitt rum och knarka Tv :D
amanda ska ha sin i ett koppel så hon kan ta med den överallt. smart brud!
hon kmr bli brun när hon går till ica... hm kanske ska man sno den iden... mhm den är inte dum nej nej...

JUSTJA ja pratade med johanna idag. hon lever. SLUTA OROA ER ja har kontroll över läget.
hon bakade. hon hade högtalare. ja pratade med typ hela släkten antar jag :P
och jag svor :O ojdå^^ haha, nu är det klart. vi åker till italien om 9 dagar.


ja skriver om ingenting. SKÄRP DIG FFS MARIA!! :)


och jag saknar mina bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0