7/6

igår så såg jag blod :O
haha vad ska man säga, kvällen var helt lugn och kajsa hade damp :P
hon ville att något skulle hända, haha jaja.
jag och johanna råkade ha ner en öl flaska på balkongen ( har ingen aning om vem det var så skriver båda XD )
och så självklart att maria ska trampa i det där :P först fattade jag inte ^^
sen förstod jag nog att det började blöda lite och sen skulle johanna kolla på foten och hennes ansiksuttryck blä!
så jag fick panik och började typ gråta och skratta samtidigt för jag visste inte vad jag skulle göra x)
först skrattade alla sen någonstans där fick alla panik och så ringde vi Mica.
som kom och typ:
- det blöder mkt! vi får åka till akuten, det är nog inte så mkt folk där.
ah men det var ju lugnande :P så vi GÅR till akuten, GÅR :P med kompress och typ bandage som självklart halvavägen blöder egenom :P
pluss att mitt i allt går jag med sånna där OTROLIGT äckligt fula tofflor som jag har lovat mig själv att aldrig visa allmänheten att jag har på mig, fan!
så kmr vi fram så måste man typ säga vad man heter och vad som har hänt och sätta sig i väntrummet :P vilket vi gjorde så klart. där var det typ två innan mig så jag fick sitta där med foten på en stol och kolla på fotboll :P
så kmr det in en misshandlad kille. :O AH! dom jävlarna vill jag döda, för aj det måste ha gjort ont.
iaf, så sitter vi där i 45 min elr någe så kmr en rätt snygg sjukvårdare och kollar på min fot
- jaha drukigt alkohol?
- nej ?
- okej, ja det är rätt litet men blöder en del det behövs nog inte sys.
och kollar närmre
- elr jo det skulle nog behövas sitter ju så jävla dåligt, vi väntar på doktorn.
och så kollar han mitt typ blodtryck och pulsen och grejer som nog var uppe så högt man kunde komma för hela min kropp skakade :P
sen kmr den super coola doktorn med gröna brillor och typ as skön XD
- jaha du, ja ett litet kan vi ju bjuda på.
- ah men det var ju gulligt :P
sen går han och hämtar en spruta och BLÄ!!! aj så ont har aldrig en spruta gjort XD
så säger han
- jaja, du behöver väl inte bedövas du är väl redan berusad. haha
- Nej! jag har inte druckigt något.
såg jag ut som jag hade gjort det elr ? XD
så sydde dom, ETT stygn kunde dom inte gjort typ fem så jag kunde säga något ?
nej ett stygn :P ^^ och inte får jag bada idag, och jag måste tbx för att ta bort det där jävla stynet. ^^
och sen kom jag hem :D:D det var NICE kan jag berätta :D

tack mica. skaffa körkort nu!!!

och så ringger mica 8 gr och lämnade in på svararen att vi gick till akuten nu. bla bla :P
ah sen svarar mamma på vägen hem
- vrf ringde du inte upp?
- jag tänkte det är väl ändå inget viktigt.
- nehe? nej men det är inte viktigt om vi sitter på akuten?
- AKUTEN? vad har ni gjort ?

tack ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0