avslutningen


MIN ÄLSKLING FICK STEPENDIUM!!!
grattis bruden, du är så sjukt bra!
vet inte vad jag skulle göra utan dig,kajsa,linda och johanna.
ni förstår allt, ni är helt underbara!<3
grattis grattis grattis till att du är bäst på att sy XD

AVSLUTNINGEN :D
Johanna Pettersson- älskar dig över allt annat. sis<3
Amanda Kämpe- bruden! du är så sjukt grym!! skönaste asså XD Älskar dig
Julia Larsson- min blondie, du finns alltid där<3
Tim Toscas- 7 år tsm nu känner fortfarande inte dig:P
Kajsa Von Elern- skitungen :D <3 kmr sakna dig !!
Sharbel Durmaz- känner verkligen inte dig :P
Julia Nilsson- braig tjej :)<3
Kajsa kierkegaard- minnen, tyvärr slutade det inte lika bra.
Linda Svanström- åh! Gumman du är ju så sjukt bra! <3 älskar dig.
Kajsa Andersson- den här flickan är en av dom bästa som finns! älskar dig!
Thor Hermannsson- skön snubbe ;) ^^
Jesper Grundstöm- lilla pojken <3 jag kmr sakna dig så enormt mkt du har och betyder otroligt mkt. tack för allt!<3
Rebecca Westerberg- estet musik sen ;):D
Michaela Dällerud- vi har väl haft tider vi med.
Emma Harrysson- dig kan man verkligen snacka med. tack <3
Oskar Jacobsson- sötaste pojken <3 kmr sakna dig oskar!
Jonathan Rydberg- jonathan, jonthan vi har väl också minnen tsm antar jag, jag ska erkänna att jag kmr sakna dig en del. det vi hade iaf.:) du har dina stunder.




9d, minnen för livet!<3

NU ÄR DET SOMMAR FFS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0