home from sälen ;)

hemma igen efter en skön resa till Sälen med dom bästa!
och nu har jag insett att jag inte bör leva utan el XD
och föredrar att faktigst ha en dusch och en riktig toalett att gå till.
för usch när man måste gå på dass det är inget jag tkr om :D
men det var härligt, vi skulle kunna säga så här:
vi sov,sov,kissade,sov,åt,sov,åt,kissade,sov
varje dag typ:P
och där emellan försökte vi andra förstå vad dom andra sa:P
" en annan del av sälen! "

och vi ska inte änns prata om mobilen. FY FAN vad jag saknade den ;P
( ingen täckning )

men det var en skön helg! men fy fan för korv XD

ni tjejer är så jävla bra, tack för att ni finns här !<3



orkar inte skriva mer nu, men skönt att vara hemma iaf :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0