inge liv :)

Nio första

  1. Första bästa kompis: josephine skulle jag nog tro
  2. Första kärlek: haha jesper kumlin var en favo när ja var liten :D
  3. Första husdjur: Pepsi !
  4. Första semester: Gotland
  5. Första jobb: har aldrig jobbat ;)
  6. Första köpta skiva: haha sånt kmr jag inte ihåg ;P
  7. Första riktiga kärlek: Jonathan
  8. Första piercing: har inga :)
    Första konsert: dono :)

 

Nio senaste

  1. Senaste alkoholdrycken: cider
  2. Senaste bilfärd: med pappa till läppe ;)
  3. Senaste filmen du såg: förtrollad med mamma.
  4. Senaste ringda telefonsamtal: Linda ^^
  5. Senaste bubbelbadet: bubblade vi i riga? x) isf förra veckan :)
  6. Senaste kyss: det var länge sen :)
  7. Senaste gången du grät: jadu :)
  8. Senaste måltiden: lunch i skolan?

Åtta har du nånsin

  1. Dejtat en av dina bästa kompisar? Ja det har jag väl :P
  2. Blivit kär vid första ögonkastet?  Typ^^ inte kär men :P
  3. Fastnat med blicken i någons urringning? Haha har säkert hänt ;P
  4. Fått ditt hjärta krossat? japp
  5. Sagt att du älskar någon utan att mena det? Kanske när jag var mindre?
  6. Haft ett one night stand? Vet inte hur jag ska se på det men något sånt.
  7. Busringt till någon? Klart jag har ;)
  8. Stulit något? Hårspännen ;P


Sex saker du gjort idag

  1. gått till skolan
  2. gått på stan
  3. solat
  4. cyklat
  5. kollat fotboll
  6. ätit

Fem favoritsaker utan rangordning

  1. vänner
  2. familj
  3. mobil 
  4. datorn 
  5. min säng

Fyra personer du kan berätta allt för

1. Johanna
2. Jesper
3. Denise
4. Mica

Tre val 

  1.  Blått eller rött? Beror på :) blå himmel, annars rött tror jag;)
  2.  Sommar eller vinter? SOMMAR!!!
  3.  Choklad eller chips? Choklad tror jag

Två saker att göra innan du dör
1 bli riktigt riktigt lycklig

2 resa till alla världsdelar :)

En sak du ångrar

Många kvällar i vintrosa bla.


 

vem kramade dig sist : Linda tror jag^^

vem pussade dig på munnen sist : johanna tror jag men det var ju inte seriöst ^^

vem pussade dig på kinden sist : linda elr kajsa ve tror jag :P

vem klappade dig på ryggen sist: jesper :P

vem tog dig på rumpan sist : jonathan :P

vem sa jag älskar dig sist : Johanna tror jag

vem gjorde senaste peace tecknet till dig : mamma förut ^^

vem blinkade senast till dig : lill tim tror jag X)

Dagens saknad : Amanda i skolan :)

Dagens vill ha : MAT :O

Dagens smink : inget :)

Dagens klädsel : bikini och långt linne.

Dagens godaste : Vatten!!

Dagens klantighet : typ att jag körde in i johannas cykel är det ända jag kmr på :P

Dagens bästa : sola med mica

Dagens frisyr : knulltoffs

Dagens sämsta : att jag ödslade tid att åka till rosta gärde.

sista smset : Jonathan

femte smset : Mamma

sista konakten : Viktor S

första konakten : Alexander A

ringsignal på mobilen : Dancing in the moonlight

sista du pratade med på msn : Kajsa K

sista du sa på msn : kajsa skrev hej jag skrev hejsan ;P

har du blockat några på din msn :  ah runt 50 st turkar och äckel försvinner ;)

har någon blockat dig: haha har nog hänt^^

vem är bäst som är inne på msn nu : Amanda,Johanna,Kajsa,Jesper och marcus! <3

vem är sämst som är inne på msn nu : ingen dålig är inne :P som jag känner iaf x)


 


 


 

ja jag har inge liv XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0