MICAS STUDENT :D

Idag är det den stora dagen för micaela.
fan va skönt egentligen, men blä på vuxenlivet :P
alla räckningar, allt ansvar :O
nej, jag är iaf inte redo att ta studenten än iaf det känner jag det :P
Men fan jag slutar nian det känns fan sär det med :P
utan våran klass :O ah shit :/ <3
men nice nice att slippa se dig idiot!!!! :)
seriöst det är lite läskigt att man inte vet om man änns kmr in där man vill när man slutar skolan :S
haha spännande x)
jaja, idag är alla jätte glada!
Mica gick upp kl 5 och väckte mig, tack ^^
sen kmr pappa och plingar vid 8 så då måste jag gå upp :O
för han ska lämna några jävla blommor :S^^
jaja, och nu innan nio ska vi och hämta all mat :O ah morrnmorrn
och jag gör det bara för min syster :O ah för snäll är jag x)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0