no life ;)

Har du:


Ett förhållande: nej nej

En bästa vän: jadå :D<3

Haft ett seriöst förhållande: jag ser det inte så.

Kysst en av dina bästa kompisar:
jo det har jag.

Blivit kär vid första ögonkastet:
nja inte riktigt kär men gillat ;P

Fått ditt hjärta krossat:  ja

Haft ett one night stand: jo det har jag.

Skrikit åt en lärare: kan nog ha hänt ;P

Kysst någon och sedan ångrat dig: ja, men kyss är inte så stort.

Ljugit för dina föräldrar om vart du är: ja det har jag.

Några smycken som kostat över 1000 kr:
hatar smycken ;P

Snusat:
ja

Rökt: ja


11 DAGENS:



Klädsel: klänning :)

Frisyr: utsläppt

Låt: No air

Vill ha: roligt :D

Sjuka:
trött

Drog: datorn

Saknad: 9D :O

Köp: mat

Godis:
lösgodis

Attityd:
glad och posetiv faktigst! :D

Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse:
 måste duscha

11 FÖRSTA:



Bästa kompis: Marcus tror jag ;P

Bil: säkert en sån där plast skit :P

Kärlek: Marcus, riktig? Jonathan

Husdjur: katter  

Semester: Gotland  

Jobb:
inget

Köpta skiva:
bra fråga

Riktiga kärlek:
jonathan som sagt

Piercing:
har inga

Konsert: vet inte ;P

Fylla: nyår 2007-2008

10 SISTA:


Personen som sms:ade dig:
Amanda

Personen som du kramade: Johanna elr någon vet inte ;P

Peronen som ringde dig: polisen

Personen som du ringde: johanna

Personen du sa 'jag älskar dig' till:
Denise

Alkoholdrycken: Cider ;)

Bilfärd:
mamma när vi åkte till lager 157

Filmen du såg: förtrollad igår med johanna

Gången du grät: jag kmr inte änns ihåg, var länge sen

Måltiden:
pasta med laxsås

9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm:
ja :D

Våga hoppa bungyjump: nej

Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: har han insidan så?

Kalla dig själv lycklig: vissa dagar ;)

Hellre ta bilden än vara med på den: vara med isf för jag suger på att ta bilder

Kunna gråta över en kille:  ja

Kunna gråta över en tjej: ja

Ljuga för någon: har gjort det förut

kunna springa 50mil: ofc, Not!



8 VAD:

Gör du just nu: sitter här och tråkar :D ska snart dra mig ;)

Ska du göra imorgon: vara med amanda,kajsa och johanna och kolla match ;)
 
Säger du till dig själv när allt känns svårt: det här klarar jag ! :D

Har du med dig in på bion: godis :D

Är det för färg på dina byxor: har inga på mig nu ^^

Är det för väder hos dig just nu: mulet :0

Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet:  håret,kläderna
Skulle du göra om du vann på lotto: skratta tills jag dog:P (får hoppas att det aldrig inträffar :P)

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. trosor
2. skor

3.
bh

4. tofs

5. klänning

6. linser

7. nagellack ;)




6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: beror på, rätt så

Hur gammal blir du nästa födelsedag: den som kmr? 16 isf annars 17 ;)

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Japp.

Använder du huvtröjor:
ibland oftast.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: kanske piercing i naveln ;)

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta:
helt olika från person till person!

5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång:
solnedgång

Sommar eller vinter:
sommar!!!

Vilken ålder har varit bäst hittills:
är nog 15 asså, då händer det mkt mer än när man var mindre iaf ;P

Sova på sida, mage eller rygg: sidan ;)

Kramar eller kyssar: beror på, kyssar tror jag ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0