sverige kom igen ffs!

HEEEEEEEEEEEEEEEEJ:D
idag har jag vart över glad :)
känns super ^^, fick även hem en dvd från när vi gick i 7:an
"i rätten" då vi typ spelar en pjäs  om några som sitter som sagt i rätten ( rätt logiskt )
jag skrattade lite, speciellt åt kajsa andersson som tror hon är cool ;P
och då ska vi inte änns prata om stoffe. han trodde han var grymmast i världen :P
och jespers röst XD haha jaja, för ett antal timmar sen ca 5 timmar sen gick jag över gatan hem till min kära vän johanna.
som man inte ser så ofta längre btw ;)
iaf, hennes bror hade typ en nikokick elr något för någe fel vare XD haha^^
johanna bakade bullar, som vanligt fick jag inte hjälpa till. FÖRSTÅR INTE VRF :O stora och goda :D
sen kollade vi på den berömda skratt filmen!!
fy faaaan va kul!!!!! linda svanström :D
" jag bor i garphyttan med min familj som heter Linda " " men... det går inte! " hahahahahahaha garv!
det var roligt :D
sen kolla lite på matchen och åt tjockis mat :D
VAD GÖR SVERIGE ? vrf är dom mer på våran sida för, skärp till er gubbar!!
jag är bra på att peppa sverige!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0