Garphyttan

Idag så var det en sån där otroligt tråkig dag egentligen, men så här kul har jag inte haft på längeXD HAHAHA
jag,juliaN,juliaL och kajsaA ägde balle kan jag säga !:O:D
haha pusspådom<3

Garphytta är ett så jävla segt ställe XD skulle inte klara av att bo där x)
värre än vintrosa :O haha!

2005 lol
VILKA ÄR BÄST?
9D
VILKA SKA TILL RIGA ?
9D
vilka var det som vann stafetten ? :O
9D
vilken är den bästa klassen ?
9D


pusspå tim-juliaL-juliaN-jonathan :) bara för dom är snabba XD

BLÄ PÅ AMANDA! Ickepusspåamanda!
ickepusspåjohanna också :O hon tvingar dit mig och sen sticker hon typ x)

haha lilltim är söt x) jävlar vad han sprang ;) haha ^^

pusspå9dbarafördomärbäst!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0