Kärlekstunnel?

image20

varje gång jag ska lägga in en bild på bdb så kollar jag egenom mina bilder i min fil "gamla bilder"
där finns det bara gamla bilder som sagt ^^ x)
ajja, idag kom den här upp :D och så slog det mig, Vrf heter det kärlekstunneln?
( det är jag och johanna på bilden, i just den karusellen ) om man änns kan kalla det en karusell ^^
iaf det jag ville komma fram till är, varför heter den så? det sista man blir i den där tunneln är ju kär!:O
man åker runt i stockar, hårda,trånga,fula stockar. Och i tunneln är det typ råttor som står och fuckar, och troll som är ruskigt fula?
jag tkr dom borde byta namn!! fy på kärlekstunneln:P

och jag tkr det är lite kul att vi ser så jävla sura ut också XD kärlek där asså ^^ bara för dom där trollen! dom ska jag döda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0