kissnödig :O

oj vad jag är kissnödig, du vet så där kissnödig att du inte vet vart du ska ta vägen men ändå orkar du inte gå.
Dom där fyra stegen ser dubbelt så lång ut! usch, kan inte bestämma mig om jag ska lämna datorn och fortsätta skriva strax elr om jag ska skriva klart det här :P

...

ne vänta ;)

back ;) ÅH! det var skönt kan jag säga ^^

2005 lol
hahahah sorry men ja måste bara säga, om ni kollar på amanda och jonathan så skrattar ni eller hur? ^^
kolla då på kajsa andersson? haha du kanske inte hittade henne? ^^
hahahahaha pusspåotroligtgulligakajsa ^^


ah skitsamma! Idag hade jag och kajsa A kul :)^^
hahahaha på no:n har vi teknik :P och jävlar vad vi skrattade ^^ haha!!

9Dagar kvar tills vi åker till Riga nu, pepp pepp!
kommer fan vara otroligt jävla tomt utan Jonathan!! <3
fan va kul det hade vart om du hängde med!
med andra ord ja kommer sakna dig lite :) :*

haha satt här om dagen och tänkte på folket i klassen, och jävlar va bra vissa är!! pusspåer:*

Kommentarer
Postat av: amanda

nej kolla inte på mig!

2008-05-15 @ 18:23:12
URL: http://aamandas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0