Sommar<3

image18

Sommar sommar sommar sommar sommar sommar sommar sommar sommar sommar<3

utomhus är det varmare än inne :) så egentligen borde jag sätta upp ett tält och sova utomhus :)
men då skulle nog grannarna tycka att jag är helt jävla dum i huvudet :D
men visst låter det lockande ? :)
pusspåvärme:*

och så vill jag säga "pusspåglass!" för finns det något bättre än glass en sån här varm underbar dag? NEJ!
justja, jag är smart! säg inget annat!!!!

Bara för att jag ville vara crazy (x
Saknar min crazy vän Amanda, hon äger! :D pusspåamanda:*


pusspåsommar:*

Kommentarer
Postat av: amanda :)

´fin blogg!
gå in på min blogg och gissa vem kändisen är :)
ha det bra!

2008-05-11 @ 19:42:23
URL: http://frokenamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0