En till lördag i dimman

Har ni hört hur det gick för brudarna i lördags eller?
ne men då ska jag tala om för er att...
Vi drack, spelade öl spelet. först.
sen vidare till bussen, lite smått dragna sådär bara lite liksom.
Sen kommer vi dit går inte. och någon tjej där inne drar igång, sanning eller konsikvens.
hur det gick ska vi nog inte gå in på.
kvällen slutade iaf emma liggandes ner och spy, liiite för mkt dricka där kanske.
jag klarar bussresan hem, no problemas.
fast det blev lite värre utanför grillcorner.
där fick dom sig ett besök av jansonsfrästelse och lite ägg, som då hade vart dagens middag.
 Men vi brudar kom hem tillslut iaf. karlsson och jensen for tillbaka till landet och avslutade kvällen med mat .
Marre och lillt4llen kom hem till mig , och sen åkte marre vidare till sig.
Och emma fick bli hämtat av sin mammsiii..

 men jag tyckte vi lyckades rätt bra iallafall .

va tungen att ta den från johanna. För jävlar brudar där lyckades vi nästan med allting ^^
Hahaha det är bara att skratta asså, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0