SÅ här kan det gå om man har en dunk

gårdagen började inge bra alls faktiskt, men som tur har jag den underbara johanna så det löste sig :)
sen kommer amanda, åh underbara människor<3
iaf, bruden kommer in med 4,5 liter i en DUNK hallå? ^^
när kvällen gick mot universitetet var dunken nästan slut... hmm?
fy för det där vinet, men iaf jag var glad! och det var nog vi alla.

Förfest hos johanna med vattenpipa, jag har aldrig och ölspelet med såna fina personer.
På balkongen också, mhhh sommarkänsla på topp.
 självklart så ramlar vattenpipan ner och alla aska i mitt knä... MHM! ja trodde jag skulle brinna upp ffs!
när vi skulle dra så hittade vi en röd boll...den var rolig!

iaf så stack vi sedan till kåren, bussen träffade massa mysigt folk.
SEN står Denise utanför bussen... så skare vara ;)
 jag hade ingen aning vart jag var men följde så glatt mina vänner
Vi kommer in efter en trevlig stund i kön...
där inne var väl mer en besvikelse men men
sen slutade kvällen med madrassen brevid johanna.


Morgonen var väl inte lika rolig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0