Det där med fester alltså.

Jag svär till gud jaoo, det var midsommar igår.
min kropp är slut, känns som man inte har sovit på år och dagar. Minns inte änns senaste gången jag sov en hel natt tills jag själv vaknade :S
jaja
Galen kväll, massa bråk, strul och alkohol.
Själv kände jag för att gå till sängs redan vid 11. FAIL.
men någon säng kom man ju inte till, golvet vart vår säng... inte fullt så skönt.
Iaf, tror jag att alla hade en bra kväll faktiskt :D

Dock hände en olycka i soffan med anton... han gjorde lite revir. Vilket inte alls var så kul för mig som blev offret. ^^
Men om jag får säga det själv var jag ju fruktansvärt snygg i hans kallingar,jeans,strumpor och t-shirt.

Imorgon åker jag till öland, woho?
Men det kommer säkert bli skit kul iaf :D

Snart kommer Jesper till mig och värmer mig under natten. PUSS
Vet inte riktigt hur jag ska klara av en hel vecka utan killen... men det får väl gå. verkar väl inte som jag har något val direkt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0