Midsommar mina vänner.

Kajsa va inne på msn igår, hon sitter i spanien. Full va hon också... vissa dom har det bra dom...
För jag är ju inte avensjuk nej nej :)


Annars sitter jag och väntar på att jesper ska vakna... Han verkar inte allt för pigg som jag är idag :P
Men han kasnke laddar upp för ikväll? FÖR IDAG ÄR DET MIDSOMMAR förfasiken!

Så idag drar vi till Anton om några timmar och leker massa.
Glad midsommar!


Och nu när jag är igång kan jag ju säga att jesper är typ dunderbra. <3
Och väldigt söt när han sover... nu ska jag ägna min tid åt att kolla på honom typ. PUSS


Kommentarer
Postat av: kajsa

HAHA, ja det kanske ja va hörru :D <3

2009-07-01 @ 22:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0