Midsommar och vinön?

Tänkte bara hoppa in här och säga att på fredah är det midsommar.
Då är det tydligen partaj till 1000.
Dock känner JAG för att inte prata med toalettlocket... men jag antar att min vän kommer sluta där.

Igår stack Jag,Jesper,Johnny,Johanna,Anton till Vinön.
Lite impuls grej...så där.
Självklart går ju bilen sönder på en jävla ö och vi får gå och knacka dörr ^^
till slut fick vi iaf igång skiten... sen möter vi en gubbe som´vill visa oss hans grisar och hästar. Vafan?
hahaha helt sjukt.... jaja johanna gillade det iaf ^^


Idag ska jag träffa Denise och jag hoppas på att få träffa jesper kanske också... vore ju kasnke kul.
PUSS  och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0