ett år sen.

Okej, jag kanske är jätte känslig och dum som är helt upset om det som hände. Men eftersom att det hände så mycket och förändrades så mycket mellan tre av dom bästa jag visste då, så gjorde det jätte ont. Och det var jätte jobbigt att veta att man har sårat någon. Jag tänker på det fortfarande, väldigt ofta faktiskt.
Nu börjar jag släppa taget om själva saken som hände men att mista kajsa, det var verkligen skit.
och om jag kunde gå tillbaka skulle jag det och aldrig gjort det.

Januari och Mars 2008 var dom mest händelserika månader i mitt liv tror jag.
And I wish it never hapend. Just so you know


annars så rullar livet på, helgen var kul.
Nästa helg blir nog kul, snart ska jag sova... vi har sovmorgon imrogon.
Och M A R I A suger på att skriva blogg.
tjingeling<3

Kommentarer
Postat av: kajsa

jag finns fortfarande <3

vi pratar iaf.

kom ihåg det sötnos<333

2009-03-08 @ 22:36:42
URL: http://kierkegaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0