party och åter party, helgen är över.

Helgen var Skit bra/ skit dålig ^^

Började med fredags då Jag, Amanda, Johanna kommer på den idiotiska iden att åka till Kumla. En by utanför Örebro, för att kolla på några pojkar i klassens skrikande och sedan gå vidare till Fest.
Vilket vi gjorde, och jag vill understrycka att vi GICK vidare på fest, tog runt en timma för att hitta skit festen ^^
Och självklart har johanna satt på sig höga sommar skor men klack, vilket slutade i blödande fötter.
Ohyeah!

VI kommer till festen, en av tre är full. bättre än ingen ^^
umgicks och pratade lite, och skulle ta sista bussen hem klockan 00.30.
Och då ska Urban följa oss till bussen, SKIT bra ide... eftersom killen inte kunde gå och visste knappt vart han var.
Till slut kommer vi till bussen och jag är över lycklig att se min väg hem till staden!

Såå! då susssa maria hos Johanna och mös tillsammans i 1.20 sängen <3

sen hem och städa massa massa städa.. har aldrig sett huset så städat!
människor kom av alla sorter och storlekar :D Mysigt!
så... då var det helt plötsligt 3/3 väldigt fulla och världen snurrar! underbart ^^
Amanda hittar pojke, Maria hittar pojke.

Maria lyckligare än någonsin... typ :P och trött som fan och älskar sin amanda och sin bästa johanna mer än någonsin!
tack för helgen mina tutteduvor<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0