asså... det där med blogg

HEJ halloj!
sitter i den här jävla skolan då som man aldrig kommer bort ifrån.
Just nu känns det verkligen meningslöst och skit svårt!! 
orkar inte, kan inte, vill inte. 
så känner jag :D
annars är jag glad, jag va i paris i helgen. 
Det ägde, kommer absolut att åka tbx. Johanna är bäst!
I helgen är det nog julia, kk och johanna som gäller. kanske pandan också...
Sen tänkte jag väl pussa lite på jesper också.
jag är jätte kär i jesper så att alla vet... 
ja det här är mitt liv. precis just NU!

Kommentarer
Postat av: Fästmö Pernilla

Har en fråga på min blogg angående bröllop som jag gärna skulle vilja ha hjälp med! Ha en fortsatt trevlig dag.

2009-10-14 @ 10:58:09
URL: http://wedcor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej. Hoppas allt är bra med dig.

Det är kul läsning på din blogg.

NI som är spelintresserade kolla gärna in min blogg.

Ha en kanon dag.

2009-10-14 @ 11:36:04
URL: http://spelens.blogg.se/
Postat av: kk

måååååste ses! saknar dig som attan din skitunge :D

2009-10-14 @ 22:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0