Dag 01 - Om mig

Om mig:
Jag heter Maria Therese Svedenberg och är 18 år. Jag går sista året på Karolinska läroverket i Örebro, Estet musik. Jag bor i en etta på stan med min älskade pojkvän, jag flyttade ifrån min fina mamma och hennes sambo i slutet av augusti i år, vilket känns väldigt konstigt men bra :)
Jag är uppvuxen med min syster, Micaela och våran moder. Super trion, plus en massa massa katter som vi hunnit ha alla dessa år. Vilket har resulterat i att jag beslutat mig att inte skaffa katt på lång lång tid. Fast jag absolut älskar djur! Men det får vänta tills jag kan ge dom ett bättre och större hem :)
Jag tycker om skolan och har panik att sluta och ta studenten fast än det alltid har varit något spännande och fortfarande är... skulle jag kunna hoppa över det och fortsätta i skolan bara för att det är mysigt med alla människor.
Jag älskar att resa och göra allt annat än att vara i Örebro.
Jag älskar godis och kebab för att det är gott :D

ah... typ.
Tack för mig.


Sommaren 08

Kommentarer
Postat av: Mica

Haha;P Supertrio. Ja, jag tror du fick med det mesta faktiskt! Missade möjligtvis din (vår?!) förkärlek för disneyfilmer...främst Björnbröder, Hitta Nemo och Ice age;)

2010-12-28 @ 23:40:46
URL: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0