Fredag!

Idag är det fredag :D JAA!
Lediga idag eftersom alla underbara är i Liverpool <3
Tanken var ju idag att jag och johanna skulle komma igång med vårat PA, så vart det inte :P eftersom damen var trött... johanna asså. Så det får ske en annan dag.

Idag drar jag och Jesper till Lannafors för att mysa och kanske se på idolfinalen eller hyra film :)
Imorgon drar vi till Stockholm med familjen Pahlm :) WOHO!
Och på söndag är det julbak och lucia movie night som gäller! :)

Johanna kom på den lysande iden att vi skulle sy fram tills lucia movie night börjar... jag vet inte om jag är allt för på den iden med tanke på att vi ska sitta uppe hela natten och kolla filmer plus att jag har trafik och samhälle prov kl 08.15 på morgonen :) JA vad roligt. Så jag tror iaf att jag kommer ligga och ta powernap fram till kl 12.. du gör som du vill johanna :)

Nu ska jag titta på min sambo som diskar, och se vad man kan hitta på för mat idag.
Btw var barnvakt åt nora igår, hon är go!
PÖZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0