i skolan igen

igår var det bio med Mica,Simone och Denise. Sammys äventyr, men det var inte 3D så jag vart ledsen, men bion var hur söt som hellst, en typisk Maria film.
Sen kom familjen pahlm och därtill och fikade<3 dom är söta!

Idag kom jag upp, gick till skolan och är nöjd :) med tanke på att jag inte vart på förintelsen på tre veckor så tyckte jag att det var på tiden... Vi ser på american history x, sägs vara en av världens bästa filmer... det verkar inte vara som sammys äventyr direkt :P

har inte ätit riktig mat sen i lördags... är så jävla hungrig... vi hade inte änns frukost hemma... fick äta knäckebröd när jag kom hem efter min andra lektion... JAG är hungrig :(

Det talas om att handla god mat idag, handla hem lite fina filèer och göra. (Y)
Så nu får jag väl hitta något att äta så jag kan stå mig tills ikväll, verkar som mannen i hushållet absolut glömmer att äta... eller att hungern existerar... jag ska påminna honom :)


PÖZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0