jul

Julen kom och försvann.

Först på julafton var jag hemma och fixade mig fram till.. runt tolv då fick jag skjuts av familjen pahlm till mamma där vi käkade mat, öppnade presenter och kollade på kalle. Sen åkte jag till pappa och umgicks sen kom jesper och hämtade mig så fortsatte julafton hemma hos Trygve och kia :)  Det var en fin och mysig jul!

Juldagen spenderades hemma hos fader med kalkon och annat mysigt. Sen hade jag en lugn hemma kväll själv :)
Annandagen spenderades hemma hos mormor och morfar som alltid och det var trevligt :)

Så sammanfattningen av julen... det var trevligt och jag fick massa fint i julklapp :D <3



Annars har jag spenderat massa pengar på rean, köpte mössa,skor och en stor ram :P Pengarna bara försvann men det var behövligt...
Annars idag har jag vart på någon mary kay thing med Caitlin <3 Människan är fantastisk!


OCH ikväll ska jag ha en hemma kväll helt själv, för sambon stack till rockbar med all rätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0