plugg, plugg, plugg

Nu har jag skrivit en 6 sidors uppsats, helt slut i fingrarna :P
Vi hade bara engelska idag. Så jag bestämde mig för att stanna hemma och göra klart två uppgifter plus att plugga till ett prov som är imorgon. Det behövs vill jag lova!

Så nu prickar jag av ena uppsatsen, "bara" en kvar.

Imorgon kommer Nora :) <3

Annars har jag inget speciellt inplanerat i helgen... mer än att jag ska köpa julklappar! Och bli klar med dom :) Det skulle vara skönt! Men nu vet jag nog vad jag ska köpa till alla, så det borde gå bra :)

Nu tänker jag kolla på one tree hill :D

PÖZZ

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-17 @ 13:03:29
URL: http://www.grinders.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0