sovbrist?

I lördags var vi i stockholm! :)
Det var nice, sprang runt på stan och kollade kläder och annat kul.
Letade kändisar, gick framför Fredrik reinfeldt och såg på nobel pristagaren... och såg några andra roliga personer. Sen åt vi kina mat! Sen var det ju en bil som sprängdes och en självmordsbombare, men han missade vi som tur var. Då satt vi redo på bussen att åka hem.

Sen på söndagen var jag helt slut! Stack iväg och storhandlade med Gunn och Jesper... en tur till chilli och köpt världens skönaste filt som jag aldrig kommer släppa :P Sen var det skidskytte, jag sög... men det var kul!!! :)

Sen LUCIA MOVIE NIGHT!
127 HOURS
LOVE AND OTHER DRUGS
THE TOWN

Dom visades, dock hade jag och jesper kollat på the town bara några dagar innan... och tog tillfället i akt att sova :)
Sen gick jag till trafik och samhälle och frågade om jag fick ha provet nästa dag... så det är vad jag ska göra idag!

Sen luciatåget i philadelfia kyrkan och sen hem och hopp i säng... sov från 10-17 och sen hela natten till idag... förstår inte vart måndagen tog vägen :O



Nu ska jag läsa lite i körkortsboken och se om jag får in någonting... sen ska jag kolla om jag hittar en macka att äta :) PÖZZ

annars kommer jag vara tvungen att plugga hela, absolut hela kvällen... så ha en bra kväll alla som inte har illona, bo och kalle som lärare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0