julkul

Jag fick åka skidor i söndags! Det var trevligt. Vi tog ett varv runt sjön i ånnaboda... 2,5 km. Haha vi var helt slut, men det var trevligt :)

I Lördags och Måndags var det julklapps köp med sambon, det gick bra. Han är klar och jag har bara en kvar :) JA :D bara tre dagar kvar!!! =)

Idag har det varit en lång skoldag... sen har jag varit barnvakt åt Nora och har tvättat hela kvällen. Så idag har varit fullbokad... och så fortsätter alla dagarna tills nästa vecka... tror jag fann ett hål till johanna på Torsdag :)

Annars är det skolavslutning imorgon :) MYS! <3 Sen är det storstädning .. eller julstädning... sånt man har en gång om året typ :P Ska bli skönt!!!

Pyntat våran fina gran idag också :)

En stirrande Nora med hatt!

tjocka Kongo

Tjock Kongo i en cykelkorg

En silvrig gran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0