ännu en skrika dag

Har stått hela dagen! Man blir helt slut, sjukt :P
kom hem och total däckade när jag kom hem.
Imorgon börjar konserterna, och så sa dom idag att man inte får visa axlarna eller ha urringat. BRA där försvann alla mina kläder :P så nu måste jag tänka om... ska försöka hitta någonting här hemma (:

Finns tre biljetter kvar till skrika, så först till kvarn!

imorgon ska jag träffa mamma  :D:D:D min underbara mamma <3
vi ska på öpnningen av Åhlens :) Det blir trevlans, dock kommer jag inte hinna sova innan vi ska iväg så jag kommer väl gå som en zombie, sött :)

Nu har jag inte tid med det här längre :) Måste vila upp mig inför morgondagen så nu ska jag borsta tänderna och läsa lite WOHO, min "underbara" engelska bok. Tack Ilona för läxan, läsa bok, skrika bokresention + 80 glosor... två veckor kvar.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0