HALLÅ

Hallå!
Har haft en så jävla bra helg, hel skön helg!
I fredags som ni vet var det skrika konsert och sen ut med fina skrika folket!
I lördags skulle vi spela men det blev aldrig så men vi hjälpte Jonna och Jocke att flytta, det gick som smort!
Sen gjorde min älskade en så otroligt otroligt god tre rätters middag! Helt fantastiskt
Sen på morgonen hade Micke och Torun gjort english breakfast, oh yeah!
Sen stack vi till rusta igen och kollade mattor, blir nog en snart :)
Sen hem till mamma och åt tre rätters middag där, så en helg men mina absolut finaste!

Idag stannade jag hemma, känner mig sjuk så har bara legat i sängen fram tills nyss då vi stack till Ica och handlade på oss lite mat och annat fint. Och nu har jag betalat räkningar. Skönt att få det gjort!

Imorgon kommer Nora och myser med sin moster :D JAA!
så imorgon ska jag försöka pallra mig till skolan iaf, är ju ändå ledig på onsdag och torsdag så:D

PÖZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0