Höstlov!

Lovet bara sprang förbi!
Första helgen vägrade jag starkt att festa. Var helt slut efter helgen innans bravader.
Så var hundvakt, kollade på nya beck filmen (skit läskig.) Stack iväg till västerås och handlade in ett par skor (:
Måndag: Var själv hundvakt till Molly, så sprang på promenader hela dagen.
Tisdag: Sprang på stan med Mica, myste till film och annat på tv, och bakade.
Onsdag: Stack ut med flickorna! Förade på Rock bar, kanon fint! Sen vidare till strömpis (:
Torsdag: Med ett huvud tungt vägrade jag totallt att vistas utomhus, bortsett från att gå ner och hälsa på Ariet.
Fredag: cyklade iväg på utställning med mamma,jesper och stefan som visade sig vara stängt, cyklade hem och iväg på restaurang och sen bussen till landet!
Lördag: Nytt lyckat försök på utställningen, fantastisk utställning. Sen hängde familjen Pahlm med hem och fikade och åt korv, sen g-viken med Simone,Denise och Torun. En snabb snabbis hos pappa och sen till johanna för att göra sig lite fin och äta god mat. Tack johanna! Sen tog vi + Emma bussen till Mellringe och hade en otroligt fin kväll, verkligen kanon kväll hemma hos Frida+ några pojkar.
Söndag: TOTALT död :S puttade på husvagnar in i en lada och sen middag med familjen Pahlm.

Jag hade iaf ett väldigt fint och skönt lov. Välbehövt och absolut inte ett ända plugg... som absolut var behövligt. Tyvärr.


Min underbara och snygga Johanna. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0