Kulturnatten

Dagen vart ju inte alls som det var tänkt, inget vart som det var planerat knappt :P
Mamma kunde inte testa klänningar idag, så det sket sig :P
Sen bestämde vi att vi skulle äta saigon på kvällen, så jag åt vid halv fyra då ändrar sig johanna och vill äta då ist... så vi går och ska handla, då kan man inte handla det vi vill ha. Så det slutar med att vi kommer hem med fyra boxar mat till två personer ? :P så nu har jag mat föralltid!

Sen har Caitlin dubbel bokat sig så hon kommer inte förens vid halv åtta:P

Hur som hellst, vi hade en trevlig kväll och jag är glad att johanna sett våran lägenhet:P
Tack för att ni är så jädrans fina Caitlin och Johanna!


Eriks band var väldigt duktiga också, värt att nämnas :)


Så nu tänker jag sätta på någonting att titta på, och sen ska jag somna ensam :) Det ska nog gå bra, är himlans trött, bra början iaf ;)

Ställt fram hinken till jesper ikväll, så jag slipper gå upp ifall det behövs. Duktigt gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0