långtorsdag?

Torsdagar är så sjukt långa, plus att vi hade muntligt läxförhör. Vilket gick bra (Y)
Till slut vid halv fem någon gång kom jag hem. JIPPI! helt död
Och hittar kärlekslappar överallt här hemma, på tv, spegeln i badrummet, i köket, hallen. Överallt!
Förstår inte vad jag gjort för att förtjäna det, men helt helt underbart!
VERKLIGEN. Tack min underbara pojke, du är det finaste som finns!

Annars sitter jag och sjunger massa. Borde nog springa till sängs strax :)

Imorgon tänker jag testa massa balklänningar med mina fina flickor :D JIPPI!!!!


Annars en bild som aldrig blir tråkig, skrattar varje gång jag ser den :)

Molly kom och hämtade mig och Jesper på ica! Tack för skjutsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0