Regnet det bara faller ner, och jag blir blöt om både skor och strumpor!

JÄKLAR VAD DET REGNAR!!!!!!!!!

Bytt byxor flera gånger nu, nu hänger allting på elementen och torkar... hoppas jag :)
Nu hoppas jag på att jag inte har några fler lektioner idag så jag slipper gå ut i vädret igen!
Måste dock handla ikväll men då kanske det lugnat ner sig...

Hittade köttfärsås i frysen så ska försöka få ihop lite spagetti så jag inte svälter här. Min mage verkar tro det iaf:S

Tänkte lägga in en bild på underbara Nora (: Massa mys.

Denna fantastiska lilla sak är jag moster till :)<3 Nora Lilly Svedenberg

Kommentarer
Postat av: Mica

Nemen vad du hade börjat blogga igen! Way to go:)

Vad stor Nora ser ut på bilden, men söt ändå<3

2010-11-15 @ 12:26:52
URL: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0