Skönt planerad dag :)

WOHO jag är ledig idag :D åh så underbart!
klockan är tio och jag är vaken, ser ut att bli en fin dag idag med mina fina<3
Jesper slutar vid tolv, vid fyra ska vi prova klänningar, jag ariet och johanna med våra fantastiska mammor :)
Sen drar vi över gatan och ska äta på Saigon, eller ta med mat därifrån och äta någon annanstans med Caitlin! :)
Kl 18 spelar Erik och efter det har jag hört från Niklas att Olof,Simon och Henriks band ska spela och sen Jocke,Morgan och deras band :) Så vi har nog att göra :)



Öppet hus igår, var segt men chill. Sen efteråt berättade Niklas att det inte änns var obligatoriskt för treorna... Hmmm! Men det var trevligt att spela in lite i studion, lite jullåtar och sånt trevligt.

Nu tänker jag äta frukost, och sen försöka städa lite här hemma :P Kanske bjuder hem Caitlin och Johanna att äta här sen? Vem vet :) <3

Turist? JA MEN VISST!

Kommentarer
Postat av: Mica

Just ja! det är väl kulturnatten ikväll?

2010-11-19 @ 12:14:24
URL: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0