bärbar = tjock

Har konstaterat att det inte är bra att ha en bärbar dator eftersom det blir så bekvämt att bara ligga i sängen vid datorn hela tiden. Därför ska jag inte köpa en bärbar... fast det kommer jag säkert göra en dag. Men det är inte bra :P

Idag ser det ut att vara sol, jesper är på praktiken fram till 18 ikväll eftersom dom har match och för att han gick tidigare i torsdags:)) Så idag kommer syster och nora hit och ska ta över katterna, så vi ska passa på att njuta av solen tillsammans och hallonpajen jag bakade igår.

Igår fick jag och Jesper ett ryck och ville baka/laga mat och efterrätter
så vi gjorde kyckling inlindad i bacon med potatisgratäng
sen hallonpaj och kladdkaka... och någon fruktcocktail efterrätt. KANONERS(Y)

Jätte gott... dock gick ju inte alls allt ner.
Så vi har en hel paj och kladdkaka kvar. Men kladdkakan brände vi. :(

Så nu ska jag upp och äta frukost!
Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0