en helg

i Fredags var det partaj, men först var det skolan och testa balklänningen som jag ska hämta nästa vecka :)
Sen drog jag hem till Jesper Kumlin med Johanna, sedan vidare till strömpis för att avsluta kvällen på satin :)
Det var nice, var lite trött på slutet men det var trevligt!

På strömpis hade KK kalas :)) Så massa grattis till fina dig i efterskott, var ju trotts allt den 28 bruden fyllde :P Men det var trevligt att träffa julia och dom! <3

Saknade Caitlin, hon gör alltid livet lite bättre ;)


Jesper,Johanna och Jag på satin :) OCH JA johanna och jag har likadana kläder, absolut inte planerat, råkade bara vara så att tjejen hade lika bra smak som jag.

Nu blir det åka till tysslinge och fika, fira jespers mormor och kolla svanar. Sist vann vi ju en svan tavla :P

Kommentarer
Postat av: hemlig aka julia

shise hot pic!!!

2011-04-06 @ 19:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0