Påsklov med katter.

Nu är det påsklov :) JIPPI!
På tisdag åker vi iväg och partar lite, annars hoppas jag på att det blir en massa sol så jag kan sno caitlin och johanna för en glass i solen. Det tycker jag låter som en bra ide iaf.

Annars är jag och Jesper kattvakter så vi sover hemma hos mamma veckan ut. Funkar :) Skönt med en stor säng och ett stort kök, så att man äntligen kan laga mat på riktigt. Så igår passade vi på att käka gott och se på film. Bad boys vart det, har aldrig sett den innan. Den var nice :)
Vi ska väl ta oss upp på stan och leta present till Jocke som fyller år idag :) 23 åringen. Så idag blir det kalas för honom :)

Ha en trevlig helg, och påsk alla :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0