plugg plugg plugg

Har dragit på mig någon envis förkylning som inte riktigt bryter ut, den bara ligger och retas!
Irriterad i halsen och känns som jag håller på att få feber:(((
Men! Har pluggat hela eftermiddagen så jag ska bli klar med vissa saker så jag kan sova ordentligt.
Många bollar i luften just nu.

Imorgon är det två redovisningar, i nutida konst och nationella i svenska b.
Så jag har att träna på!
Men jisses vad skönt det kommer att kännas efteråt!

Sen på fredag är det uppspel i klubben för alla musikallåtar, som också ska spelas in så dansarna får något att dansa till :) Så då måste texten sitta!

Så i helgen tänker jag verkligen vila upp mig :) Inför en ny vecka med mer nationellt prov!
Nu ska jag fortsätta att plugga:))


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0