Bio med bff.

ÅH HEJ!
Idag var jag och Johanna på bio, impuls <3
Vi gick på bridesmades, den var faktiskt väldans bra :)

Asså jag förstår ju verkligen inte hur man svarar på kommentarer...
Men jag och Jesper gjorde slut för... eller jag valde att göra en paus i slutet av juli.
Sen efter några veckor gjorde vi slut. Det var framförallt jag som var drivande i beslutet men efter pausen var vi ganska övertygade att vi behövde tid ifrån varandra efter att varit tillsammans varje dag i två år, och levde tillsammans.
Jag älskar Jesper över allt annat, och vi träffas fortfarande väldigt ofta.
Och som det är nu, är jag absolut villig att försöka igen, om ett tag. Tid ifrån varandra kan även stärka banden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0